15. toukokuuta 2013

Vedessä on nolla kaloria

Oonko mä matkaamassa takasin sinne, mistä just pyristelin pois? Kun se nuolee mun nilkkoja, se tarttuu mun jalkaan ja kiskasee kovaa. Oon rähmälläni. Mutta mun ei tekis edes mieli nousta.

Tänä aamuna laitoin ittelleni ruisleipää. Koin tarpeelliseks kaapia voita pois leivältä.
Ja jättää sen leikkeleen pois.
Maitokaakaon sijaan join vettä, koska vedessä
on
0 kaloria.

Tekee mieli mennä lenkille. Tai en tiedä oikeestaan tekeekö. Mun pitäis.

Salikorttikin pitäs uusia.
Tänpäiväset 3x15 kyykkyä on tekemättä. Ja vatsalihakset.


Se on taas lähellä. Tuntuu ku se hengittäis niskaan. Mutta sen sijaan että tekis mieli juosta, se houkuttelee. Se olis taas saatavilla. Ihan tossa, kun vaan kurottaisin. Saisin ehkä tiputettua painoakin vielä.

En tiedä oonko tekemässä oikein vai väärin. Se tuntuu samaan aikaan oikeelta sekä väärältä. Äiti sais tietää varmaan pian taas. Mutta yrittänyttä ei laiteta.


Mitä vittua mä taas teen?