13. toukokuuta 2013

"This is a war I can't win"

Se olis niin ihanaa jos osais pitää kropastaan sellasena ku se on. Ei tarvis miettiä että

"Uskallanko mä pitää shortseja ollenkaan tänä kesänä?"
"Uskallanko mä mennä uimarannalle........bikineissä?!"
"Uskallanko mä harrastaa seksiä?"
"Miltä mun kroppa näyttää muiden mielestä? Näytänks lihavalta?"



Tänään taas sorruin ajattelemaan. Ajattelemaan sitä, että mitä jos palaisin siihen kierteeseen. Juuri ku oon haukkunu syömishäiriön, mä havittelen sitä takas. Mikä vittu mua vaivaa?
Mutta kun ajattelee sitä, kuinka nopeesti ja helposti paino putos. Ja se onnistumisen tunne. Melkein voisin oikeesti sanoa kaipaavani sitä. Ja sitä täsmällisyyttä...

Mutta mun pitäis oikeesti taistella sitä vastaan. Ettei se taas vie mua. Se on vihollinen, vaikka se tuntuuki turvalliselta. Vaikka mä haluaisinkin sinne takas, en sais päästää itteeni. Kuinka saatanan ristiriitasta.


mutta

ehkä joskus kuitenkin

..eli toivottavasti pian